2 Kasım 2018 Cuma

Büyük bir yolsuzlukla karşı karşıya olan bir referandum sonucunu yaşıyor Türkiye,

Büyük bir yolsuzlukla karşı karşıya olan bir referandum sonucunu yaşıyor Türkiye,


Ümit Özdağ.,
  
MHP’den İhraç edilen ‘Hayır’cı vekil Ümit Özdağ, Yüksek Seçim Kurulu önünde konuştu:

“Başkanla görüştük. Bize görevlerini neden yapmadığını, üç aylık bir süre varken neden yeterince eğitim hizmeti veremediklerini izah eden bir açıklama yaptı. ‘Suç bizim değil, suç bunları mühürlenmeyen siyasi parti temsilcilerinin dir’ diyerek suçu siyasi partilerin üzerine attı. 



Ama netice olarak üzerinde damga ve mühür olmayan oy pusulasının kullanılması meşru değildir. Bunu yapamazlar çünkü herkesin elinde birçok kayıt var. Arabaların içerisinde damgalar basılıyor. Bir kişi ‘Artık yoruldum mühür vurmaktan’ diye şikayet ediyor. Özetle büyük bir yolsuzlukla karşı karşıya olan bir referandum sonucunu yaşıyor Türkiye. Ama bu iş bitmiş değil. Açıklanacak sonuçlar geçici. Siyasi partilerde bütün sandıkların ıslak imzalı tutanakları toplanıyor. İtirazlar yapılıyor ve yapılmaya devam edilecek. İnşallah sonuçta Türkiye halkın attığı gerçek oyun ne olduğunu öğrenecek. Türk milletine söz veriyoruz; sonuna kadar bunun mücadelesini vereceğiz. 

Atılan bir oyu dahi birilerine yedirtmeyeceğiz.”


http://www.vegaste.com/umit-ozdag-buyuk-bir-yolsuzlukla-karsi-karsiya-olan-bir-referandum-sonucunu-yasiyor-turkiye/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder