28 Haziran 2019 Cuma

17 ARALIK OPERASYONU BAKANLAR FEZLEKESİ - BÖLÜM 49

17 ARALIK OPERASYONU BAKANLAR FEZLEKESİ - BÖLÜM 49

Egemen Bağış, Zafer Çağlayan, Muammer Güler, Rıza SARRAF , 17 Aralık Operasyonu, Sahtecilik , Altın Kaçakçılığı , Rüşvet , Aracılık Etmek,


(Para Teslimi-12)’de bahsedildiği üzere, bunun devamı olarak 13.09.2013 günü de Özgür ÖZDEMİR’in Nuruosmaniye’deki ofise gelerek tekrar 200.000,00 (İki Yüz Bin) Dolar aldığı, Barış GÜLER’in de bu her iki ödeme için Muammer GÜLER’e paraların alındığı bilgisini verdiği anlaşılmıştır.

PARA TESLİMİ – 13

09.10.2013 Tarihinde Verilen
100.000,00 Dolar

Yapılan teknik takip çalışmalarında, örgüt yöneticilerinden Rüçhan BAYAR’ın, Muammer GÜLER ile akrabalık bağının olduğu, eskiden yaptıkları ortak bir işle ilgili olarak Rüçhan BAYAR’ın Muammer GÜLER’e borçlu olduğu, örgüt lideri Rıza SARRAF’ın da bu durumun rüşvet ilşikisi içerisinde olduğu Muammer GÜLER ile olan ilişkisine zarar vermemesi için Rüçhan BAYAR’ın borcunu ödemesi için telkinde bulunduğu, daha sonra Rıza SARRAF’ın Rüçhan BAYAR’dan temin etmek üzere borcunu kapatmak için Muammer GÜLER’e Barış GÜLER ve elemanı Özgür ÖZDEMİR aracılığı ile 100.000,00 Dolar gönderdiği anlaşılmıştır.

Bu durum, tahkikatımızda Rüşvet olarak ele alınmamıştır. Ancak, bu tarihe kadarki para teslimlerinin herhangi bir borç ilişkisine dayanmadığının anlaşılması için ele alınmıştır. 

Rüçhan BAYAR’ın borcuyla ilgili ilk görüşmede;

TK:2054887362 - 22.04.2013 21:40 Rüçhan Bayar – Rıza Sarraf görüşmesinde;

Rıza Sarraf: “bir şey söyliyecem sana o hani sen dedin ya o arkadşlar benim yanımda olduğunu duymuşlar haber yollaycaklar diye … hani dedin ya birileri duymuuş Barışlar benim yanımda olduğunu benim kapımı çalabiliryer diye … dedim valla benim yanımda maaşla çalışıyor”, Rüçhan Bayar: “abi istiyorsanız da çıkarın dersin yani sorun yok yani”, Rıza Sarraf: “hı dedim ki işten çıkar diyorsanız çıkarıyım camdan aşağı at diyorsanız atayım maaşını verme diyorsanız maaşını vermeyeyim ama bu adamın geçınmesi lazım”

Görüşmede Rüçhan Bayar’ın Muammer Güler’e borcunun olduğu ile ilgili konuşulduğu anlaşılmakta olup, Muammer Güler ve Barış Güler’in, Rüçhan Bayar’ın Rıza Sarraf’ın elemanı olduğunu ilk defa duyduklarının anlaşıldığı, (bu hususun TK:1888176608 ile tezat oluşturmadığı, zira Rıza Sarraf’la Muammer Güler’i Rüçhan Bayar’ın değil Yaşar Aktürk’ün tanışdırdığı), yukarıda geçen görüşmenin tarihine bakıldığında ilk iki para tesliminden sonra gerçekleşmektedir. Görüşmenin içeriğinden bu zamana kadar herhangi bir ödemenin borç ilişkisi ile ilgili olmadığı da açıkça anlaşılmaktadır.

Devam eden görüşmede;

TK:2054904134 - 22.04.2013 21:47 Rüçhan Bayar – Rıza Sarraf görüşmesinde;

Rıza Sarraf: “dinle dedim ki dedim mi ama ben bu adamı işten çıkarırsam tamam mı bunun hiç bir zaman size ödeyebilme imkanı kalmaz … hani çıkarıp senin dediğin rakamı çat diye verebilecek bi durumu yok öyle bir iş değil yani ona verdiğim çünkü dedim o benim işçi maaşı ben her yerde kendime bebr ortak çıkarsa ben işimin başını tutumam şuraya bağladık yok dedi senden dedi biz bir rica ediyoruz orta kazançında ufakta olsa en azından babam çok takık bu konuya vasiyetı var ufak ufak ne olur bizim de ihtiyacam var bir şey olursa sen ortada hakemlik yap bizede ufak ufak bir şeyler kazanırsa versin … bak bir şey söyliycem beni beni beni bakBİR TANE BİZİ BİLE TEKNİĞE TAKSALAR TAKİBE BİTERİZ … ben diyorum ki ufak ufak tamam mı ufak ufak şana 50 anladın mı işte bi 1 ay gecer bi 50 bin böyle ufak ufak ver buna benim sana nacizhane tavsiyem ben olsam öyle yapardım ama sen bilirsin”

Bu görüşmelerden aylar sonraki bir görüşmede;

TK.2323095474 - 17.09.2013 14:32 Rıza Sarraf – Rüçhan Bayar görüşmesinde;

Rıza Sarraf: “o senin dayı var ya … abi ona bir ateşleme yap bana prees yapıyorlar burda”, Rüçhan Bayar: “o dediğimiz şeyi ııı yapacak mı abi ya bütün hepsini benim üstüme yıkmayacak değil mi … gerçi konuşmamıssındır ama”, Rıza Sarraf: “ben detaya girersem bana derki cıkar sen ver anladın mı”, Rüçhan Bayar: “YANİ BİZİM ÜÇ TANE EVRAK VAR YANİ ADAMIN ELİNDE ŞİMDİ”, Rıza Sarraf: “abi ben detaya girersem derki çıkar sen ver der amasen çıkar bir parça ver ki ben kırılmıyım yani arada ben şey olmamış olayım çünkü bugün üstüne kondura kondura söylüyordu diyordu ya sizin hep buradan geçiyor işte bu işin şuyu var buyu var teknik takibi var bilmem neyi var adamlar hep sizi kollarlar anladın mı … hep minnattar kalırlar bunu tersten okuduğun zaman ne geliyor aklına”, Rüçhan Bayar: “geliyor abi geliyor bir sürü şey geliyor okey tamam abi ben gönderiyorum … yani bir 100 BİN ödeyeceğiz herhalde”, Rıza Sarraf: “bence de 100 BİN ÖDE… bence öde abi öde ki bunlar şey olmasınlar salça olmasınlar … 100 bin öde sonra ordan düşürttür yaz ki 100 Bin öde ya da ben yada ben gireyim araya madem onlar Yaşar abiyi soktular araya anladın mı ben giriyim araya … diyim abi al bu 100 Bin 100 Bin düş borcundan”, Rüçhan Bayar: “tamam abicim olur olur en iyisi”, Rıza Sarraf: “sonra biraz bir iki ödeme yaptıktan sonra bir Barış’la bir araya getirelim felan”, Rüçhan Bayar: “olur olur”

Görüşmeden Rüçhan Bayar’ın Muammer Güler’e olan borcuyla ilgili, Muammer Güler’in elinde 3 tane senet olduğunu, 100.000,00 Dolar civarında ödeme yapması gerektiği anlaşılmıştır. Görüşmenin sonunda Rıza Sarraf’ın, Rüçhan Bayar yerine 100.000,00 Dolar borç ödemesi yapmaya karar verdikleri ve Rıza Sarraf’ım “ben gireyim araya” sözünden de, Rıza Sarraf’ın borç konusu ile ilgili ilk defa ödeme yapma girişiminde bulunacağı anlaşılmıştır. Görüşmedenin içeriğine bakıldığında, bu tarihe kadar Rüçhan Bayar’ın borcunun ödenmesine dair herhangi bir para teslimin olmadığı, bu durumda bu tarihe kadar (17.09.2013 tarihine kadar), (başka bir deyişle 13. Para Teslimine kadar) ki ödemelerin herhangi bir borç ilişkisine dayanmadığı anlaşılmıştır. 

Devam eden görüşmelerde;

TK.2361837179 – 09.10.2013 10:46 Özgür Özdemir – Abdullah Happani görüşmesinde; 

Özgür Özdemir: “müsaitseniz uğrayacaktım”, Abdullah Happani: “tamam bilgim yok abiyle bir görüşeyim o zaman” 

Görüşmeden, Özgür Özdemir’in Abdullah Happani’nin yanına geleceği anlaşılmıştır.

TK.2361939954 - 09.10.2013 11:43 Abdullah Happani – Rüçhan Bayar görüşmesinde; 

Abdullah Happani: “100 BİN ÖDEME YAPTIM”, Rüçhan Bayar: “BEN GÖNDERECEM SANA ABİ bugün öğlenden sonra 3 3 buçuk gibi sana da…kasaya mı göndereyim”, Abdullah Happani: “... yok bana gelsin abi”, Rüçhan Bayar: “sana gelsin tamam” 

Görüşmelerden, Abdullah Happani tarafından Barış Güler’in elemanı Özgür Özdemir’e 100.000,00 Dolar ödeme yapıldığı, bu paranın Rüçhan Bayar tarafından Abdullah Happani’ye ödeneceği anlaşılmıştır.

TK.2394523444 - 22.10.2013 14:08 Rıza Sarraf – Rüçhan Bayar görüşmesinde;

Rıza Sarraf: “O ŞEYE 100 VERDİN YA TAMAM MI BEN 100 ÜSTÜNE KOYDUM KENDİMDEN VERDİM 200, 200 OLARAK DÜŞÜRTTÜRDÜM SANA DA SORULURSA ÖYE LANS EDERSİN”, Rüçhan Bayar: “tamam tamam … ben onu Abdullah’a en yakın zamanda iletirim”, Rıza Sarraf: “tamam yani haberin olsun yani sen öyle bil öyle yani öyle bil derken öyle”, Rüçhan Bayar: “sıkınıt yapıyorlar mı”, Rıza Sarraf: “yok yok ne sıkıntı yapacaklar 4 gülün 4 yaprağı”

Görüşmeden, Rüçhan Bayar’ın borcu için 100.000,00 Dolar gönderdiği, Rıza Sarraf’ın da Rüçhan Bayar’ın gönderdiği paraya 100.000,00 Dolar ekleyerek 200.000,00 Dolar ödediği anlaşılmıştır.

Görüşmelerin tarihine ve muhteviyatına bakıldığında, Rüçhan BAYAR’ın Muammer GÜLER’e olan borcunu ödemesiyle ilgili ilk girişimin 09.10.2013 tarihinde olduğu anlaşılmıştır.

PARA TESLİMİ – 14

25.10.2013 Tarihinde Verilen
3.500.000,00 Dolar

Örgütün faaliyeti kapsamında komisyonculuk yapan İran uyruklu şüpheliler için Türk vatandaşlığı almanın önemi ve bunun için Muammer Güler’e 1.000.000,00 (Bir Milyon) Dolar rüşvet verildiği yukarıda bahsedilmişti. Şüphelilerin bu kapsamdaki girişimlerinin sonuçlandığı, böylece İçişleri Bakanlığı nezdinde yapılan yazışmalarla örgüt yöneticilerinden ve Rıza SARRAF’ın kardeşi olan (Mehmet) Mohammed ZARRAB’ın Türk vatandaşlığına istisnai yoldan alındığı anlaşılmıştır. Bunun ödemesi ile ilgili olarak Rıza SARRAF’ın Abdullah HAPPANİ’ye Mohammed ZARRAB’tan 1.000.000,00 Dolar alarak 2.000.000,00 Dolar’a ekleyerek toplam 3.000.000,00 (Üç Milyon) Dolar parayı Barış Güler’in göndereceği Özgür Özdemir ve Hikmet TUNER isimli şahıslara teslim etmesini telkin ettiği anlaşılmıştır.

Bu hususların haricinde, Rıza SARRAF’ın husumetli olduğu Emniyet Müdürü Orhan İNCE’nin İstanbul dışına tayininin çıkartılması konusunda Muammer GÜLER’in müdahil olduğu anlaşılmış, ayrıca Rıza SARRAF’ın eski kurduğu sistemde kullandığı Adem GELGEÇ adına kayıtlı paravan firmalar ile ilgili yapılan Vergi Denetiminin, Orhan İNCE aracılığıyla Bugün Gazetesi’nde haber yapılacağı hususunun, Rıza SARRAF’ın talebi doğrultusunda Muammer GÜLER, Egemen BAĞIŞ ve Zafer ÇAĞLAYAN tarafından engellendiği anlaşılmıştır.

Muammer GÜLER’in bu konudaki çabaları ve Orhan İNCE’ye daha fazla baskı uygulayabileceğini vaat etmesi üzerine; Rıza SARRAF’ın Abdullah HAPPANİ’ye verdiği talimatla Özgür ÖZDEMİR, Hikmet  TUNER ve ardından Barış GÜLER aracılığı ile Muammer GÜLER’e gönderilmek üzere (Mohammed ZARRAB’tan alınan 1.000.000,00 Dolar ile birlikte) toplam 3.000.000,00 (Üç Milyon) Dolargönderdiği hem fiziki takip çalışmalarından hem de teknik takip çalışmalarından anlaşılmıştır. Akabindeki görüşmelerden, Barış Güler’in Özgür Özdemir aracılığı ile talep etmesi ve Rıza Sarraf’ın Abdullah Happani’ye onay vermesi üzerine 500.000,00 Dolardaha paranın Hikmet TUNER isimli şahsa teslim edildiği, bu paraların Barış GÜLER’e teslime edildiği akabinde de Barış GÜLER’in paraların (tümünün) aldındığını Muammer GÜLER’e bildirdiği anlaşılmıştır.

Bu konudaki görüşmelere bakıldığında;

TK:2398646244 - 24.10.2013 17:49 Hikmet – Özgür Özdemir görüşmesinde;

Hikmet: “sen direk şeye gel Nurosmaniye’ye gel kaçta görüşceksin”, Özgür Özdemir: “o zaman o zaman Nurosmaniye’de buluşuruz…eee şöyle ben o zaman onun bi şeyini alayım tamam çünkü sabah saati olduğunu söyledim ama şeyini söylemedim ben onun saatini hemen söyliyeyim tamammı”, Hikmet: “abi gidip orda boşuna beklemeyelim yani öyle yapalımki gidip…evrağımızı alıp çıkalım”

TK:2398649609 24.10.2013 17:51 Özgür Özdemir – Abdullah Happani görüşmesinde; 

Özgür Özdemir: “abi cuma günü sabah uğrasınlır falan demişte siz isterseniz bi abiyle teyitleşin çünkü ben yarın saat on civarında gelmeyi planlıyorum uygunsa”, Abdullah Happani: “tamam Özgür bey konuşurum akşam”

TK:2398651042 - 24.10.2013 17:52 Özgür Özdemir – Hikmet görüşmesinde;

Özgür Özdemir: “Hikmet bey on buçukta şeyde olacaz Nuriosmaniyede olacaz”, Hikmet: “on buçukta Nuriosmaniyede olacaz” 

TK:2399171652 - 24.10.2013 22:16 Özgür Özdemir – Hikmet görüşmesinde;

Özgür Özdemir: “yarın o şeyi on yapma şansımız olur mu sabah on…tamam yani işte ben dokuz buçuk falan civarında orda olacam tamam mı…. şeye beklerim orda beklerim işte on civarındada şey yaparız tamam mı”, Hikmet: “biz onu çeyrek geçe falan geliriz barış beyde gelecez Barış Bey de gelecek Barış Beyi alıp öyle gelecezsaat onda beni alın dedi” 

TK:2399195146 - 24.10.2013 22:23 Rıza Sarraf – Abdullah Happani görüşmesinde;

Rıza Sarraf: “ÖZGÜR GELECEK TE ONA BİR 3 VERİRSİN…3 MİLYON DOLAR”,Abdullah Happani: “tamam sabah gelecek aradı beni de”, Rıza Sarraf: “hı Abdullah 1 MİLYON DA MEHMET’TEN ALIRSIN” 

Görüşmeden, Özgür Özdemir’e teslim edilecek 3.000.000,00 Dolar’ın 1.000.000,00 Dolar’ının (Mehmet) Mohammed ZARRAB’tan alınmasını telkin ettiği anlaşılmıştır.

TK:2399609386 25.10.2013 09:54 Özgür Özdemir – Hikmet görüşmesinde;

Hikmet: “Barış bey sabah mesaj çekmişti onu on geçe çıkalım diye ben dedimki onda çıksak uygun olur tamam dedi okey iniyorum dedi” 

FİZİKİ TAKİP ÇALIŞMASI.,

Yapılan teknik takip çalışmalarında; Özgür ÖZDEMİR’in, İlimiz Fatih İlçesi Nuru Osmaniye Caddesi’nde bulunan Orient Bazaar isimli iş yeri içerisinde 
Rıza SARRAF’ın ofisinin bulunduğu yere geleceği bilgisi üzerine; 25.10.2013 günü saat: 09.45 sıralarında bahse konu adres çevresine geçilerek fiziki takip 
çalışmalarına başlanmış;

Saat:10.00 sıralarında Özgür ÖZDEMİR’in, siyah bir valiz ile İlimiz Fatih İlçesi Nuru Osmaniye Caddesi’nde bulunan Orient Bazaar isimli iş yerinin Gazi Sinan Paşa sokak üzerindeki girişine geldiği, yaklaşık 25 dakika kadar işyeri önünde beklediği bu esnada Halil İbrahim AKKAYA’nın Orient Bazaar’dan çıktığı, iki şahsın bir süre sohbet ettikleri (Görüntü 1) ve saat:10.25 sıralarında kolay taşınmasına istinaden boş olduğunu düşündüğümüz bahse konu siyah 
valizi alarak işyerine birlikte giriş yaptıkları (Görüntü 2) görülmüştür. 
(Bu görüntülerdeki tarih saat ile tutanak tarih saati, görüntü alınan cihazdaki arıza nedeniyle farklılık göstermektedir)

 ÖZGÜR ÖZEL PARA TESLİMİ



ÖZGÜR ÖZEL PARA TESLİMİ 2

Fiziki takip ve görüntü alma çalışmasının devamı ilgili tapelerden sonra anlatılacaktır.

TK:2399639113 - 25.10.2013 10:14 Özgür Özdemir – Abdullah Happani görüşmesinde;

Özgür Özdemir: “şimdi geldim de bi bekliyorum şeydeyim aşağıdayımtamam mı gelecem tekrar yukarı”, Abdullah Happani: “erken gelmişsiniz…tamam ben ayarlamaya çalışayım” 

TK:2399676134 - 25.10.2013 10:35 Hikmet – Özgür Özdemir görüşmesinde;

Hikmet: “bu Orient Pasajı’nın 608’i doğrumu”, Özgür Özdemir: “408 yazıyor…408 yazıyormuş 408…ama altıncı katta…evet altıncı kat 408”

 TK:2399708169 - 25.10.2013 10:51 Hikmet – Özgür Özdemir görüşmesinde;

Hikmet: “binanın arkasına geçirdim yan sokakta”, Özgür Özdemir: “ordan şey yapıyorum tamam ben gidiyorum”

FİZİKİ TAKİP ÇALIŞMASI (DEVAMI).,

Saat:10.57 sıralarında Orient Bazaar isimli iş yerinin Nuru Osmaniye Caddesi üzerindeki kapısından 1.80 boylarında elli yaşlarında, siyah takım elbiseli şahıs (X şahıs), 1.70 boylarında, kırkbeş yaşlarında, kel, üzerinde siyah mont ve koyu renk kot pantolon bulunan şahıs (Y şahıs) ve 1.70 boylarında, 35 yaşlarında, üzerinde siyah mont ve açık mavi kot pantolon bulunan, Özgür ÖZDEMİR’in getirdiği, taşınması esnasındaki zorlanma nedeniyle dolu olduğu anlaşılan ve içerisinde para olduğunu düşündüğümüz siyah valizi taşıyan şahıs (Z şahıs) ile birlikte çıkış yaptıkları (Görüntü 3 , 4) görülmüştür. 




ÖZGÜR ÖZEL PARA TESLİMİ 3

(Bu görüntü Mobese kamerasından alınmıştır)




 ÖZGÜR ÖZEL PARA TESLİMİ 4

(Bu görüntü Mobese kamerasından alınmıştır)

Saat:11.00 sıralarında Özgür ÖZDEMİR isimli şahsın Orient Bazaar isimli iş yerinin Gazi Sinan Paşa Caddesi üzerindeki kapısından çıkış yaptığı (Görüntü 5) görülmüştür.



 ÖZGÜR ÖZEL PARA TESLİMİ 5


TK:2399780317 - 25.10.2013 11:26 Özgür Özdemir –Abdullah Happani  görüşmesinde;

Özgür Özdemir: “o konuyu hallettik bizde orda bi yarım daha olacakmışgaliba o şekilde çünkü bilgi vermişler kendisine Barış Beyin”, Abdullah Happani: “Özgür bey BANA SÖYLEDİĞİ ÜÇTÜ yani yine ulaşmaya çalışırım ama şu an telefonu kapalıdır büyük ihtimal toplantıdadır”, Özgür Özdemir: “öylemi tamam oldu tamam tamam” 

Görüşmelerden, Özgür Özdemir’in 3.000.000,00 Dolar’ı aldığı, ancak kendisine 500.000,00 Dolar daha alınmasının telkin edildiğini ilettiği, Abdullah Happani’nin ise Rıza Sarraf’a soracağını söylediği,

TK:2399786403 - 25.10.2013 11:30 Rıza Sarraf – Abdullah Happani görüşmesinde;

Abdullah Happani: “Özgür çıktı aradı ama abi YARIM DAHA VERECEKMİSSİN”, 
Rıza Sarraf: “ARA Bİ DAHA GELSİN EVET AL VER” 

Görüşmeden, Rıza Sarraf’ın 500.000,00 Dolar daha verilmesini telkin ettiği anlaşılmıştır.

TK:2399790781 - 25.10.2013 11:32 Abdullah Happani – Rıza Sarraf görüşmesinde;

Rıza Sarraf: “Hikmet diye birisi gelecek okey”, Abdullah Happani: “ne için gelecek bu”, Rıza Sarraf: “Özgür’ün yerine”

Görüşmeden, bu sefer Hikmet TUNER isimli şahsın parayı lamaya geleceği anlaşılmıştır.

TK:2399923599 - 25.10.2013 12:35 Özgür Özdemir – Barış Güler görüşmesinde;

Özgür Özdemir: “abi selam ben P 1 e geliyorum”, Barış Güler: “tamam geleyim mi aşağıya yoksa SEN Mİ GETİRİRSİN”, Özgür Özdemir: “ben hallederim ben hallederim 26 mıydı 25 miydi”, Barış Güler: “25”

TK:2399930650 - 25.10.2013 12:38 Hikmet – Özgür Özdemir görüşmesinde;

Hikmet: “P 1’de misin”, Özgür Özdemir: “şimdi P 1’e girmek üzereyim”, Hikmet: “tamam bende yukarıdan iniyorum P 1”
Görüşmelerden, paraların Barış Güler’e teslim edildiği anlaşılmıştır.
Paraların Barış GÜLER’e teslim edilmesinden sonra;

TK. 2400130664 - 25.10.2013 14:09 Muammer Güler – Barış Güler görüşmesinde; 

Barış Güler:“tamam baba sıkıntı yok”, Muammer Güler:“DEDİĞİMİZ GİBİ Mİ OLDU OĞLUM”, Barış Güler:“evet evet baba”

Görüşmeden, Barış Güler’in para alımı organizasyonunun Muammer Güler’in yönlendirmesi ile gerçekleştiği, Barış Güler’in paranın alındığını bilgi verdiği, Muammer Güler’in de “dediğimiz gibi mi oldu” diyerek paranın tümünün tek parçada alınıp alınmadığını sorduğu, Barış Güler’in o şekilde olduğunu söylediği, zira 3 Milyondan sonra 500 Bin Doların da alındığı olaydan anlaşılmıştır.

(Bkz: TK:2400371723’e göre Rıza Sarraf’ın paranın birkaç seferde teslim edilmesini istereken Muammer Güler’in tek seferde tümünün alınmasını istediği anlaşılmıştır.)

“Çalışmaya Karşı Koyma” başlığı altında detaylarıyla anlatılacağı üzere, bu para teslimi sırasında şahısların kendilerinin Mali Şube ekiplerince takip edildiklerini anlamaları üzerine, tedirginlik duymaya başladıkları, kendileri hakkında teknik takip yapıldığını düşündükleri, para alımını organize eden Barış GÜLER’in bu durumu Muammer GÜLER’le paylaştığı,

TK. 2402400667 - 26.10.2013 17:30 Muammer Güler – Barış Güler görüşmesinde;

Muammer Güler: “bekli senide dınleyen varsa”, Barış Güler: “Özgür’ü de dinliyor olabalirler”, Muammer Güler: “gaspçı da olabilir”, Barış Güler: “ben Tunç’u uyardım ben”, Muammer Güler: “yani hayır artık o şeyi Barış senle konuşcak O ŞEYİ ARTIK O ŞEKİLDE YAPMAYIN KESİNLİKLE”, Barış Güler: “evet biliyorum”, Muammer Güler: “tamam oğlum tamam peki ben onu araştıracam onun kim olup olmadığını … dikkat ol oğlum … TELEFONDA DA  DİKKAT OLUN… kendisiyle konuşurken de dikkatli olun”

Görüşmeden, Rıza Sarraf’tan aldıkları rüşvet eyleminin teknik takip kapsamında takip edilebiliyor olacağından şüphelendikleri ve Muammer Güler’in bundan sonra aleni bir şekilde (çanta ile) rüşvet alınmamasını ve telefonda konuşurken de duyarlı olunmasını telkin ettiği anlaşılmıştır.

50. Cİ BÖLÜM İLE DEVAM EDECEKTİR.,

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder